Content = King. Een vaak gehoord, inmiddels cliché, in de marketingwereld. Maar het is wel waar! Met unieke content, denk dan vooral aan blogs, trek je meer bezoekers naar je website. Ook toon je tegelijkertijd aan dat jij de expert bent op een bepaald onderwerp. Daarom is contentmarketing een waardevol onderdeel van je marketingstrategie. Wil je contentmarketing uitbesteden? Vaak is dat een goed idee.
Contentmarketing uitbesteden
Door kwalitatieve, relevante en SEO-geoptimaliseerde content te creëren, kan ik de vindbaarheid van een website aanzienlijk verbeteren. Jij bent de expert. Maar dat betekent niet dat jij alles hoeft te doen. Want je hebt het waarschijnlijk druk genoeg met je dagelijkse werkzaamheden.
Ik kan jou helpen door blogs te schrijven, waarbij jij meedenkt over de onderwerpen. Of ik redigeer blogs die door jou zijn geschreven en optimaliseer deze zodat ze gevonden worden in Google. Samen kijken we welke manier voor jou werkt.
Start met een zoekwoordenonderzoek
Ik zorg ervoor dat jouw content niet alleen boeiend en informatief is, maar ook geoptimaliseerd voor zoekmachines. Dit betekent dat je meer gekwalificeerde bezoekers naar je website trekt, wat uiteindelijk kan leiden tot hogere conversies en meer succes voor jouw bedrijf.
Een grondig zoekwoordenonderzoek is belangrijk om te begrijpen waar je doelgroep naar op zoek is. Ik gebruik tools zoals Google Keyword Planner om relevante zoekwoorden te vinden die betrekking hebben op jouw specialisatie. De blogartikelen stel ik zo op, dat ze op het passende zoekwoord gevonden gaan worden.
Een compleet artikel
We bepalen samen hoe we de samenwerking vormgeven. Ik lever het liefst een compleet, gepubliceerd blogartikel aan, inclusief afbeeldingen en links. Dat gecontroleerd is op schrijffouten en SEO-geoptimaliseerd is.
Krijg meer bezoekers op je website
Wil je contentmarketing uitbesteden? Neem contact op om kennis te maken. Weet wel, ik werk het liefst met organisaties of ondernemers die een impact maken. Wie weet tot binnenkort!